دانلود مداحی ماه محرم

دانلود مداحی ماه محرم 91.مداحی محرم 92.جدیدترین مداحی های محرم

دانلود مداحی ماه محرم

دانلود مداحی ماه محرم 91.مداحی محرم 92.جدیدترین مداحی های محرم

دانلود مداحی محرم تصویری حاج محمود کریمی

دانلود گلچین بهترین مداحی های محرم تصویری حاج محمود کریمی

دانلود مداحی تصویری با فرمت MP4



فرمت: MP4

 

پر از زخمه پیکرش

تو خیمه های داغ دیده

منو یک عشق

ای که در دو عالم

به وقار و شکوه

بی لب تو آب سرابه

چنان ز آتش داغ تو

دسته دسته کبوترای حرم

عمو حسین ما را ببخش

با اینکه بیرق آقامون

ز خون جگر

زده به دریا

شب و ستاره

وادی هدایتی

پسر شیر حیدر

خدا را شکر محرمت رو

مردی غریب و تنها

به جون تو که میخوام دنیا نباشه

زلف بر باد مده

واسم نگاهت نفسه

کی گفته من بابا ندارم

کار ما از حد پر حادثه عشق

دلم اسیر چشاته

الهی بابا با من بمونی

بیا توی آغوشم

در آسمان شب

اگه یتیم گریه کنه

عمه به من محبتی کن

خبر عمو اومده

خسته ار ناقه فتادم

دست منو بستن

دیگه سحر اومد

قبله من سوی تو ام

در این جدایی

ابولفضل (ع) ساقی طفلان حسین (ع)

الا ای پادشاه کربلایی

علی نور بصرم

با نفس نفس هات

روی زمین یه شهر رویایی میبینم

شب تاره بی قراره

شهید علقمه

مانده ام تنها

جنگیدم با نفس های آتشینم

دلخون تر از

بعضی روزا فکر می کنم

ببین زانو زده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد